Persoonlijk

Bankbrief

Geachte cliënt van de Radomabank,

U heeft het ongetwijfeld al gemerkt: de virtuele bank doet steeds meer haar intrede in onze samenleving. De traditionele balies en loketten worden vervangen door apparatuur en het aantal cliënten dat bankzaken afhandelt via het internet (www. radoma.nl) neemt fors toe.

Wij hebben grote investeringen gepleegd om op deze ontwikkelingen verder in te spelen, zodat u op een zo efficiënt mogelijke wijze van onze diensten gebruik kunt maken.

Met het oog op maximale veiligheid en zo kort mogelijke wachttijden hebben wij besloten het persoonlijk verkeer tussen cliënt en bank in belangrijke mate te beperken.
Met ingang van 2 april 2002 is het dan ook niet meer mogelijk contact met onze bank op te nemen.

Ook behoren persoonlijke gesprekken met onze medewerkers betreffende hypotheken, reisverzekeringen e.d. definitief tot het verleden.

Mocht u, bij toeval, toch in de buurt van ons hoofdkantoor verzeild raken, dan kunnen onze medewerkers u uit veiligheidsoverwegingen naar uw legitimatiebewijs vragen, alvorens tot fouillering over te gaan.

Wij zijn ervan overtuigd dat deze veranderingen zullen leiden tot een verdere verbetering van onze dienstverlening.

Met vriendelijke groeten,
H. P. den Ouden,
directeur Radomabank

Sebastiaan (Author)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *